Kolejny początek



Już wielokrotnie zakładałam bloga. Zawsze miałam jednak problem z jego dłuższym utrzymaniem. Po pewnym czasie go usuwałam. Przyszedł czas na kolejną próbę, kolejny już początek. Mam nadzieję, że tym razem będzie nieco inaczej. Obecnie jestem na dość dziwnym etapie życia. Niedawno skończyłam studia i teraz szukam dla siebie miejsca i celu. Od jakiegoś czasu mam także małą pisarska blokadę, którą próbuję przełamać. Chciałabym znowu poczuć radość z pisania. Założenie tego bloga jest jednym z kroków, który ma mi w tym (teoretycznie) pomóc. Może w końcu uda mi się stworzyć coś większego, coś czego nie porzucę. Zobaczymy czy mi się powiedzie. Musicie wiedzieć, że bywa ze mną różnie. Trzymajcie kciuki! 
Będę tu pisać głównie o współczesnych kreskówkach. Spodziewajcie się recenzji, analiz i teorii.  Obecnie w emisji jest wiele ciekawych, godnych uwagi tytułów, którym chciałabym poświęcić nieco uwagi. Obserwujemy pojawianie się w animacji coraz większej różnorodności - reprezentacji dotychczas pomijanych grup społecznych (np. członków społeczności LGBT+, do której sama należę), co jest moim zdaniem bardzo dobrym krokiem w kierunku większej inkluzywności. Nie będę jednak mówić tylko o obecnie wychodzących seriach, ale także i o tych, które już się skończyły. 
Najważniejszą dla mnie kreskówką jest zdecydowanie Steven Universe. Towarzyszył mi w trudnych chwilach mojego życia i nauczył mnie wiele o samoakceptacji. Dał mi także sporo wzruszeń i uśmiechu. Stamtąd pochodzi też mój przydomek, na którym buduję swoją internetową tożsamość. Zapożyczyłam go od mojej ulubionej postaci - Perły. Może kiedyś napiszę więcej o tej bohaterce. 
Od czasu do czasu może pojawić się tutaj także moja wątpliwa twórczość literacka. Jakieś krótkie opowiadania. Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę opisać również moje doświadczenia z tworzenia dłuższej powieści, nad którą obecnie pracuję. Nie wiem czy jestem dobrą osobą do udzielania rad, ale zawsze mogę podzielić się tym, jak wygląda mój proces twórczy. 
Na koniec dziękuję wszystkim, którzy przeczytali ten powitalny post! Mam nadzieję, że wkrótce znowu się spotkamy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Perła pisze , Blogger